sobota, 19 września 2015

Too much|3*

Tak szczerze sama nie wiem od czego zacząć., powiem wam tyle, ze ostatnio w moim życiu nic a nic nie było na miejscu.Ani blog,przyjaźń i nawet ja.Nie miałam czasu na pisanie postów i na wchodzenie na portale społecznościowe.Mam dużo nauki,sprawdzianów,testów i kartkówek.Ostatnio nie miałam też czasu na przyjaciół.Siedziałam w domu odrabiając lekcję.Spałam bo byłam zmęczona po nauce.Nie miejcie mi tego za złe,że długo mnie nie było.Jest ciężko.Mój kot wymiotuje,brzuch go boli,jest słaby.Boję się o niego.Więc piszcie jakie mogą to być objawy itp..W moim życiu ostatnio jest mętlik.Ostatnio mój humor nie dopisuje.To dlatego ,że jestem już zmęczona tymi lekcjami,nauką.Bay.
                                                                 Zegarek|Allegro|

                                                                   Spodenki|Sinsay|
T-shirt|House

2 komentarze:

  1. very nice blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! :3
    Co powiesz na obserwacje ?
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń