niedziela, 20 września 2015

Another day | 4*


 Dziś jest taki dzień w którym nie mam siły.Nic mi się nie chcę ale niestety mam obowiązki.Innym słowem lekcje.Jestem śpiąca.Za oknem jest pochmurno i ciemno.Mam ochotę spać i spać ale niestety nie mogę.Chciałabym iść spać i obudzić się jutro.Nie mam na nic ochoty niż  na leżenie w łóżku czytając książkę,pijąc herbatę i słuchając muzyki.Nie czuję się za dobrze.Gardło mnie boli i mam katar.Jednak jutro idę do szkoły by napisać sprawdzian z Historii.Nie lubię zwlekać.Nie lubię też tego gdy jestem w domu chora i w szkole dzieje się coś fajnego.Nie chcę tego przegapić.Ale cóż ,takie życie.Nawet mojemu kotu się ni nie chcę leży na plecach i mruczy pod kocykiem.Jestem mi źle bo dużo osób mnie ostatnio oszukało.Trudno.Mam prawdziwe przyjaciółki i w zupełności mi wystarczą.Nie wiem czy nie zacząć nagrywać na youtube.Jeszcze się nad tym zastanawiam.Bay.

1 komentarz:

  1. Zacznij nagrywać :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń