sobota, 19 września 2015

meet me | Q&A

                 Ile masz lat?
               Więc tak,mam 11 lat. 
      
Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?  
Więc tak piszę bloga ponieważ spodobało mi się to.Można powiedzieć ,że to moja pasja.
Będziesz robić ulubieńców miesiąca ?
Tak,ale na wstępie mówię,że ulubieńcy,,Września,, się nie pojawią ponieważ nie mam na 
nie za bardzo czasu i już prawię się miesiąc kończy.
Masz siostrę/brata?
Tak mam starszego brata.
Masz kogoś komu możesz zaufać nawet w tych trudnych chwilach?
Tak ale mowa tu o moich dwóch przyjaciółkach.
Czym się interesujesz?
Więc tak,bardzo dużo czytam,piszę,tańczę.Lubię też śpiewać,rysować,dekorować wnętrza
i robić zdjęcia oraz ćwiczyć.
Masz jakieś zwierzę?
Tak mam psa i kota.
Podasz dokładną datę swojego urodzenia?
01.09.2004
Do której klasy chodzisz?
Ja chodzę do klasy szóstej.
Jesteś osobą która lubi gdy jest głośno czy cicho?
Zależy od mojego humoru,nastroju.Czasem jest tak,że spędzam czas w śród znajomych
ale często też wolę posiedzieć sama w ciszy.
Jak masz na imię i nazwisko?
Na imię mam Julia,na nazwisko Rosik.


To już wszystkie pytania mam nadzieję ,że się wam spodobały zapraszam na następny post.BAY.     

1 komentarz:

  1. Fajna sukienka :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń